domingo, 23 de marzo de 2008

Gaur da Aberri Eguna

Ikurriña eskegi dot nire etxeko balkoian. Gaur, 2008ko martxoaren 23an euriak nire leihoetan egiten eban zarateak iratzartu egin nau eta Euskal Aberriaren eguna izanik, Ikurriña eskegi behar nebala gogoratu izan dot. Nire lehenengo pentsamenduak , urteroko ohiturari kasu ez egitea izan da eguraldi zatarrak gurasoek emondako ikurriña zaharra busti eta zapuztu egingo ebalakoan . Baina, ondo pentsatuta.......
Ez al dau aberriak aurrera egin behar aro zatar eta latzak bizi arren?
Gorri-zuri-berdea jarri dot orduan bere abertzaletasunaz ohartu zan berraitite Manugatik, Upomendi itsasontzian erail eben aitite agustinengatik, ikurriña txikitxua umea nintzela erdi ezkutuan erakutsi eustan aita sabinogatik, kartzelan egon zan guadalupe izekoagatik........
Eta ikurriña jarri dot nire etxeko balkoian , nigatik eta ander nire semeagatik. Nire aberriak bizirik dirau eta aurrera egingo dau nire semearen belaunaldiari esker be. Baina, horretarako, ni naz orain nire aberriaren zaintzailea. Nik emon behar deutsot indarra eta arnasa. Nik jarri behar dot ikurriña , egun batean nire semeak jarri daian.
Gora Euskal Aberri bizia eta indartsua.

No hay comentarios: