miércoles, 12 de noviembre de 2008

Barriro eskubideak bueltan

Eskubidez betetako gizartean bizi gara eta beste gauza batzuekaz gertatzen dan moduan, bakoitzak dauka berea. Nik neurea, zuk zeurea, berak berea....................
Eta batzuetan, sarritan, gura baino gehiagotan gertatzen da baten eskubideak bestearena zapaltzen dauala. Orduan, nire galdera da : eskubide izaten jarraitzen dau ? zer eskubide da hori zapaltzen dauana?
Greba eskubidea danok daukagu, batzuek eskubide hori erabiltzen ez daben (dogun) arren. Baina, non ote dago greba " ez egiteko" dogun eskubidea? Zer gertatzen da greba egiteko "derrigorra" inposatzen denean? Zer moduzko eskubidea da hori?
Adierazpen eskubideagaz gertatzen dan moduan. Nik nire iritzia emoteko eskubidea dot eta hori ez deust inork ukatuko. Baina, nire iritzia inoren hormetan adierazteko eskubidea dot?

Gaur derrigortuta sentidu naz, gura ez dodana eta are gehiago, gustuko ez dodana egitera derrigortua izan naz.Non ete dago nire eskubidea?

No hay comentarios: